Tajwańska herbata Bubble Milk Tea Drink Taro Flavor RICO 340ml

  • Beurteilung hinzufügen:
  • Hersteller: RICO
  • Hersteller-Code: 8720663431288
  • Verfügbarkeit: Verfügbar
  • szt.
  • Netto-Preis: €1,75 / szt. €1,89 / szt.

Tung Shaing Foods Co., Ltd., tajwańska firma założona w 1992 roku, specjalizuje się w produkcji napojów, w tym herbaty bąbelkowej marki RICO. Oferuje wysokiej jakości produkty eksportowane do USA, Kanady, Europy i wielu innych regionów

Rico Bubble Milk Tea Drink Taro Flavor to gotowy napój w puszce o pojemności 350 ml, który przenosi smak klasycznego tajwańskiego bubble tea w praktycznej i wygodnej formie. Połączenie kremowej mlecznej herbaty z delikatnie orzechowym aromatem taro oraz dodatkiem charakterystycznych kulek tapioki (boba) sprawia, że każda puszka oferuje autentyczne doświadczenie smakowe, znane z popularnych herbaciarni. Rico Taro Bubble Milk Tea to idealna propozycja dla miłośników napojów mlecznych i azjatyckich smaków, którzy chcą cieszyć się ulubionym napojem bez konieczności jego przygotowywania. Wystarczy schłodzić i wstrząsnąć przed otwarciem, by delektować się pysznym, gotowym bubble tea w dowolnym miejscu i czasie. To szybki i smaczny sposób na chwilę przyjemności – w domu, w pracy czy w podróży. Smak taro w połączeniu z mlekiem i tapioką to egzotyczna, słodka kompozycja, która z pewnością przypadnie do gustu fanom orientalnych napojów

Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie


Kraj pochodzenia: Indie
Marka: Himalaya
Stan opakowania: oryginalne
Nazwa handlowa: Organic Ashwagandha Releases Stres Boosts Energy Himalaya
Produkt nie zawiera: glutenu, kukurydzy, nabiału, soi
Cechy dodatkowe: wegańskie, wegetariańskie
Waga (g): 100

Ask a question about the product. Our team will be happy to provide a detailed answer to your inquiry.



Durch die Nutzung der Website erklären Sie sich mit der Verwendung vo Cookies einverstanden, von denen einige bereits in Ihrem Browser gespeichert sein können. Mehr Informationen dazu finden Sie in de Datenschutzpolitik.